Ännu en dag i Uppsala

Dagarna flyter på, och det är rätt trevligt här. Igår träffade vi en del av Eriks kompisar. Efter en outhärdlig evighet på ett café med horribel ljudmiljö var jag inte så jättepigg. Men en halvliter koffein (Pepsi Max) varav hälften sköljde ner en huvudvärkstablett så blev det mycket bättre. Middagen var trevlig, Erik har trevliga kompisar, vi måste bara bli bättre på att hitta vettiga miljöer. Svårt för mig som inte känner till Uppsala, svårt för Erik som inte riktigt har greppat vad som gör en bra ljudmiljö. Jag försöker förklara, men.... det är inte så enkelt.

Imorgon är själva bröllopet, det som jag åkte hit för. Så idag är det läge att stryka kläder och sådant. Håret är redan tvättat, och ja... det blir bra. Solsken och värme är defenetivt beställt till morgondagen, annars vet jag inte alls hur jag ska överleva.

Förkylningen går upp och ner, det ger sig det med. Det ordnar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback