Väckarklockan är en grym uppfinning

Detta onskefulla ljud som rycker dig ur sömnen med ett så brutalt sätt. Och tvingar dig ur sängen. Och som låter, låter, låter tills du stänger av den, och sedan fortsätter eka i ditt stackars morgontrötta huvud.
- Nej, jag är inte alls bitter.

Idag blir en konstig dag, men förhoppningsvis bättre än igår. Jag får ta lite tid att försöka förklara vissa saker. Jaja, det får gå som det går. Kanske kan... *funderar* Det blir nog bra.

Trots att det gått snart en timma sedan helvetesmaskinen (ja, jag pratar fortfarande om väckarklockan) drog igång känner jag mig inte märkbart piggare. Och inte blir det bättre av maskinerna utanför fönstret som drar runt på parkeringar etc. Nåja. Min hjärna kommer väl ikapp mig så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback