Mycket märkliga mailproblem



Mmm... så är det... under hela påsken har studentmailen varit... eh... otillgänglig. Men det har inte oroat mig så mycket, det som kommer till den mailen på en helg kommer i regel till någon av de andra adresserna också.
Nu däremot... nu funkar studentmailen, men jag kommer inte in på UH-mailen. *suckar* Ska jag ta tag i det? Försöka reda ut vad det är som är fel? *orkar inte* Nä, jag struntar i det. Det går kanske bättre imorgon.

Idag är jag låg. Rent förutom saker som strular så funderar jag på... mycket. Jag vill verkligen inte... jag vill bara gömma mig under täcket och hoppas att dagen tar slut, försvinner... men så kan man ju inte göra, särskilt inte när jag har lovat... jag ska ju träffa... *suckar* Men jag mår verkligen inte bra.

Nä, jag kanske kan hitta inspiration nog att knåpa ihop ett protokoll och en dagordning? Antar att de vill läsa det innan mötet. Även om vi fortfarande väntar på att ordförande ska tala om var vi ska vara.

På den positiva sidan så är det snart helg igen. Helgen då jag planerar mitt återinträde i ungdomsrådet (förutsatt att jag blir vald). Helgen då vi provar nya grepp. Helgen då jag kan sova hemma. :-) Att ha årsmöte i Örebro är helt enkelt en riktigt bra idé.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback