Jag tycker verkligen inte om att gå upp tidigt

Men vad sjutton... vad gör man inte? Och för att trösta mig själv så är det ju faktiskt helg på ingående :-) Och en lång helg dessutom, i och med denna arbetarnas högtidsdag: första maj. Så det blir nog mycket syende... :-) Man kanske skulle ta med datorn, så jag kan jobba lite samtidigt som jag hjälper Cissi med hennes SM-bankettsoutfit? Jag menar... vore ju synd att slösa bort tiden. Eller så kan jag kanske jobba mer på Johan Ws GIII-kavaj... Det blir nog bra. Kavajen ska snart vara klar. Inte många sömmar kvar.

Men idag är det alltså TC som gäller, och därför är jag redan uppe, och har ätit frukost. Snart dags att borsta tänder, hitta kläder och gå. Det blir bra. I sinom Tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback