Ännu en ny vecka



 Då var det dags igen... ännu en vecka, ännu en morgon, ännu en dag. Känner mig inte riktigt redo för det, skulle väl helst sova lite mera först. Men börjar man nio får man väl vara där till nio. Och imorgon börjar vi åtta. Får väl lägga mig tidigt ikväll.

 Läste ut boken igår. När jag kom till sovdagstid var det så lite kvar av boken så... får fortsätta med nästa sen...

 Mer? Tror att jag har glömt något, men vet inte vad. Jag vet i alla fall att jag måste reda ut vilken av mina hörapparater som är vilken. Gjorde en gigantisk miss sist jag hade dem, så nu vet jag inte längre.... DUMT. Och bara mig själv att skylla :-(





 Nåja, på onsdag börjar november. Min månad. Och några andras, förståss. Jag tror på vintern. Men det blir nog inte snö till jul. Inte där jag är i alla fall. I det avseendet är allt Gräfsnäs väldigt tråkigt.

 Blir ingen tur till mormor heller. Passar inte ihop med Eriks och mitt schema. Vi får ta det en annan gång.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback