Nu är de försvunna igen



 Vilka de? Mina helger, så klart... borta igen. Fattar inte hur det går till!

 Få se nu...

 Den här helgen (v 45) är det Ungdomskonferens. Lyckligtvis kan jag bo hemma, eftersom det är på SCB i Örebro. Lite konstigt att vara där utan att det är spexrelaterat, men jaja... det blir nog bra.

 Nästa helg (v 46) är det pysselhelg med Extra årsmöte och stormöte. Blir nog bra.

 V 47 är det uppenbarligen Emigranternas temafest. På min födelsedag. :-D

 V 48 Är det återträff för sommarlägret, så om jag hinner så åker jag till Göteborg. Annars har Ungdomsrådet möte i Örebro, och Peter tyckte att jag skulle titta in och prata om vad? Var det stadgar eller årsmötet? Jaja... tvivlar på att jag hinner det ändå...

 V 49 har jag faktist inget inplanerat på. Borde kanske vika den åt Erik eller att åka hem på. Så det inte dyker upp något annat.

 V 50. Bästa helgen. Fredag: decemberfesten, Hertig Karls temafest. Lörda: Stadgegruppen i Stockholm. Söndag: Manusuppläsning med inbjudna proffstyckare i aulan.

 V 51 är det julafton. V 52 nyårsafton, och så är det 007. Otroligt.


 Så varför försvinner alla mina helger? Nåja... det blir nog bra...



 Med uppsatsen går det sisådär. Får väl jobba på lite nu, och skicka dokument och så där inför morgondagen.

 Borde få tag på Sofie också...

 Mycket att hålla koll på....

 Nåja... det blir bra. Det ordnar sig på något vis.

 *längtar efter Erik, men idag kommer han i alla fall hem till sist*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback