Hat är nog lite väl starkt, jag är rätt nöjd ändå

(se föregående inlägg)

 Jorå... det är rätt bra. Jag ligger efter med det mesta i min planering, men det är fortfarande möjligt att ta igen. Det är när man är så efter att det inte går att ta igen som det blir jobbigt.

 Annars... väntar mig att UH:s valberedning ska höra av sig snart. Det borde de göra. Jag har MASSOR att säga dem, bara jag får chansen.

 Funderar mycket på allt möjligt just nu.

 Drömde så underligt i natt. Berättar om det senare, ska ta nyckelhistorien nu.

 I söndags lånade Mariah och jag med oss nyckeln till spexets förråd, för vi skulle lämna av lite saker där. Eftersom Mariah for till Norrland dagen efter tog jag hand om nyckeln. Tisdagen gick jag ner till Tybble för att ge den till Sofie som behövde den till ett dekormöte. Igår gick jag ner till dekormötet för att låna nyckeln för att komma in i förrådet. Linda och jag ska prova prototypen till mage på skådisen ifråga ikväll. Och då är det bra om objektet som ska provas är med. Så jag plockade ut den ur förrådet, lämnade tillbaka nyckeln, och satt och småpratade med dekorarna en stund. Kom hem lagom till Lost. Sofie skulle idag på morgonen lämna nyckeln till Micke, som ska ge den till Per under dagen. För KM ska in i förrådet ikväll. Frågan är vad som händer sen. Antagligen vore det bra om Linda och jag också kom in i förrådet ikväll, så vi slipper ta hem den där prototypen. Nåväl... det ger sig...

 Nu till drömmen. Jag drömde att jag kom ner till Musikhögskolan för att prova den där... (ni fattar). Först kommer jag på att jag inte ha rmed den. Men så tänker jag att det går nog bra ändå, för Linda ska ju komma. När jag upptäcker att Linda inte dyker upp så ringer jag till Erik för att be honom ta med den. Men han svarar inte. Sen vaknade jag och bestämde mig för att det nog är lättare att prova något om man har med sig det. Oavsett Linda. :-D

 Aaaaaaaanyway... nu ska jag nog göra vettigare saker.

 *kram*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback