Det är som att bo med en slumpgenerator



  Det händer så underliga saker. Konstiga saker. Saker som flyttar sig. Saker som inte uppför sig som de ska....

Det händer så underliga saker. Konstiga saker. Saker som flyttar sig. Saker som inte uppför sig som de ska....

Det händer så underliga saker. Konstiga saker. Saker som flyttar sig. Saker som inte uppför sig som de ska....

Det händer så underliga saker. Konstiga saker. Saker som flyttar sig. Saker som inte uppför sig som de ska....

Jag vet liksom inte hur jag ska hantera sånt. Jag är inte van. Där jag kommer ifrån finns det saker man kan lita på. Saker som uppför sig som de ska. Och i den ordning de ska.

 Otroligt att skrivare ska vara ett så gigantiskt problem.

Och att det ska vara så svårt att se vilka grytor och lock som hör ihop.

Fast det är helt olika historier. Det enda gemensamma är slumpgeneratorn. Örebro. Gräfsnäs. Mååååånga skillnader. Många, många.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback