Nytt mod. Tillförsikt.



  Om jag ringer till mamma och gråter så ordnar sig allt. Konstigt det där... men så är det.

 Ska skriva n, men har lite problem med orken. Vinter....

 VILL HA SNÖ.

 Får väl roa mig med julpyntning istället. Hängde bara upp adventsstjärnan innan jag åkte.

 Helgen var trevlig. Vi traskade runt på Liseberg i regnet. Sedan gick vi en snabbis på Nordstan. Och så julbord med Knuten-folket. Trevligt. Men maten... *grimaserar lätt* kan inte säga att jag är imponerad. Och då hade jag också väldigt låga förväntningar från innan. För ärligt talat, den svenska julmaten är väldigt trist.

 Mamma plockade upp mig i Alingsås.

 Och igår hade vi födelsedagsmiddag alla fyra. Mysigt. Jag beställde Tacos. Med Tsatsiki. Vet att det inte är det självklaraste tillbehöret. Men jag ville ha det, och det var min födelsedag som skulle firas, så då blev det som jag vill. Gott blev det i alla fall.

 Idag har jag varit på Meco. Blev alltså en tidig morgon.

 Nåväl... får väl försöka fokusera lite... eller?

 Kanske senare. Vill ta det lugnt nu. Se lite TV eller nått.

 Så får det bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback