Julklappar



 Det mesta är inhandlat, och även ett par födelsedagspresenter. Känner mig dock väldigt fattig, och så har jag min bror kvar. Lyckades inte hitta något som dög till Gunnar. Vad ska jag köpa? När ska jag hinna det?

 Idag är det plugget som gäller. Ska skriva på uppsatsen riktigt flitigt.

 Och ikväll är det fest! DET ska bli riktigt roligt. Efter den fantastiska dödssyndsfesten som utspelade sig på min födelsedag och de små teasers som kommit från vårt härliga klubbmästeri har jag sjukt höga förväntningar på kvällens begivenheter. Och jag tror de lever upp till dem. Oj, oj, oj. Vi ska nog inte prata om hur inte pigg jag kommer vara imorgon när det är dags att åka till Stockholm. Jaja, jag får väl dåsa lite på tåget. Det ger sig.

 Och det ska bli kul imorgon med, fast på ett annat sätt. jag gillar att träffa grabbarna och Sara. :-) Och så ska jag kräva Chrille på lite pengar. Det skadar ju inte heller ;-)

 Och imorgon kväll är det också fest. Hos Cissi, som fyller år. Min plan är glasklar, och jag gillar den. Det finns kärlek och omtanke, och kanske kan jag lyckas slå in lite mod med. Tror hon behöver det. Talar inte om vad det är... man vet ju inte riktigt vem som läser här när de inte lämnar några spår.

 Hursomhelst.

 Nu ska jag vara duktig med jordgubbssoppa till.

 Julen är härlig, biljetten hem är bokad och trillade ner i postfacket idag.

 *kram*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback