God morgon, god mooooooooorgon



 Inte för att jag hör några fåglar sjunga glatt, och inte vågar jag göra det själv heller. Erik har ju gäster i vardagsrummet.

 Festen igår var rolig, och levde i stort upp till förväntningarna. Det var roligt när varulven var på besök, men kvällens höjdpunkt var nog julbocken med julklapparna :-) Den där Sasquatch-rocken... den har varit med om mycket. Mycket faschinerande när man kunde se långt upp över de håriga innanlåren på julbocken i rockens glipa. Och Frida och jag hade en liten debatt om vad som dolde sig under rocken liksom högre upp. Hörde Per säga nått om kalsonger senare på kvällen, så det var nog så.

 Gick hem rätt tidigt. Var trött och skulle upp tidigt nu då... hade egentligen velat stanna längre, men, men.... åkte iaf halv ett. Erik och hans kompisar kom ett par timmar senare, och sedan dess har jag väckts lite då och då av något som låter som kaskadkräkningar. (Då man tänker KASTA upp) Inget som någon rår för givetvis, men jag hade behövt en mer ostörd sömn. Kan inte säga att jag är överdrivet pigg nu. Fast det kunde vart värre. Hjärnan är iaf påslagen. Och jag kan snozza lite på tåget.

 Sen blir det Stockholm och planera årsmöte. Ska bli kul. Och ikväll blir det en fest till.

 Och på onsdag åker jag hem för julen.

 Livet är härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback